Några av våra lösningar
Finder - Genom att låta dina kunder slå in ett riktnummer så kan du styra samtalen till närmaste serviceställe, återförsäljare eller butik.
Läs mer i produktbladet för Finder
Paycode - En smart betalningslösning. Den som ringer anger i telefonen en kod (t ex slump eller medlemsnummer) som genererats på en webbsida. Icuris plattform kommunicerar med er databas för att kontrollera att koden är korrekt. Därefter får ni besked om att betalning har skett.
Läs mer i produktbladet för Paycode
Phoneblog - Gör det möjligt för din målgrupp att ringa och lyssna på förinspelad information, kunskap, nyheter, underhållning eller säljbudskap.
Läs mer i produktbladet för Phoneblog
Pre-paid - Dina kunder kan t.ex. via sitt kreditkort köpa samtalstid till din tjänst. Du kan välja att göra allt automatiskt via Payex eller sköta inkommande betalningar manuellt.
Läs mer i produktbladet för Pre-paid
Fakturatjänster - Vill du i efterhand fakturera dina kunder för nyttjande av din telefonitjänst? Vi har lösningar för adresskoppling och underlag för lätt hantering av fakturaunderlag till ditt bokföringssystem.
Läs mer i produktbladet för Fakturatjänster
Icuri900 - Icuri900 med access från Comviq kontantkort - På Telias 900-nummer kan inte kontantkortsabonnenter ringa. Som ett komplement till ditt 900-nummer kan du öppna ett Icuri900-nummer för att nå Comviq kontantkort.
Nationella betalnummer - Våra betalnummer är nationella, men behöver ditt företag nås från andra delar av världen hjälper vi till med internationella betalnummer i de länder som erbjuder detta.
Röstbrevlåda - Kan du inte ta emot dina samtal. Välj då att koppla på vår röstbrevlåda till dina tjänster för hantering av ärenden senare.
SMS - Nå dina stamkunder varje vecka genom att skicka ut ett SMS. Exempelvis om erbjudanden eller nyheter om något i din tjänst. Du gör detta enklet i vårt kundstöd där du får fram dina kunder.
Phony -Phony är en tjänst som tillhandahåller busringningar på marknaden. Se mer på www.phony.nu
Vill du som företag använda vissa bus i din marknadsföring eller varför inte använda tekniken till att skapa egna bus eller andra tjänster för utgående inspelade samtal?